Alt det praktiske
Hvordan kommer jeg i kontakt med min behandler?
Al kommunikation med dine behandlere skal ske i forbindelse med dine planlagte konsultationer.
Kan min behandler deltage i et netværksmøde med skole/kommune?
Det korte svar er ja. Et netværksmøde mellem forældre, jeres psykolog hos ATLAS og skolen/kommunen/PPR giver mulighed for, at disse instanser får et dybere indblik i de konkrete udfordringer, som jeres barn står overfor qua deres diagnose. Det giver i denne forbindelse også mulighed for vejledning og drøftelse af barnets konkrete problemstillinger/skånebehov, som de skal være opmærksomme på.
Hvis dit forløb er dækket gennem en sundhedsforsikring, vil I som regel kunne få dækket udgiften til et netværksmøde i stedet for de to individuelle psykoedukationer, som normalt tilbydes ved en ADHD- eller autismediagnose. Hvis I dog ikke ønsker at fravælge psykoedukationen til fordel for et netværksmøde, kan I i stedet vælge selv at dække udgiften hertil.
Hvordan melder jeg afbud til en tid?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Hvordan fornyer jeg mine recepter?
Du kan anmode om receptfornyelser gennem lægevejen.dk. Anmod gerne herom i god tid, da der kan gå op til 3 hverdage før din anmodning bliver godkendt.
Hvordan får jeg tilskud til min medicin?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.